PIZZASTEEN & BROODBAKSTEEN - SHOP
SCHADE DOOR TRANSPORT - "WAT TE DOEN ??"
Een geval voor de transport-verzekering ! |
Levering door
DPD GeoPost / DPD ( Nederland ) B.V.
( Heel belangrijke regel )
Niet ergeren, maar rustig blijven !
De zending is tenslotte verzekerd !
Wanneer uw PIZZASTEEN / BROODBAKSTEEN in zo'n staat bij u zou zijn aangekomen,
wat gelukkig slechts uiterst zelden voorkomt,
moeten wij u helaas ervan op de hoogte stellen,
dat de volgende formaliteiten voor de verzekerings-afwikkeling gelden :
Stuurt u ons a.u.b. onmiddellijk per email een foto van de beschadigde PIZZASTEEN / BROODBAKSTEEN
- het beste inclusief de verpakking -.
Meteen nadat wij de foto hebben ontvangen zullen wij dit aan de verzekering melden
en u ( vanzelfsprekend gratis ) een vervangende PIZZASTEEN / BROODBAKSTEEN toesturen.
Bewaart u a.u.b. het pakket met de beschadigde PIZZASTEEN / BROODBAKSTEEN nog ong. 4 weken.
De transportverzekering, resp. de transportfirma, behoudt zich het recht voor,
binnen deze termijn het beschadigde pakket voor het eventuele controleren van de schade
bij u gratis weer af te halen.
Gebeurt dit niet, dan kunt u de beschadigde PIZZASTEEN / BROODBAKSTEEN weggooien.
Stuur de PIZZASTEEN / BROODBAKSTEEN in geen geval - hetzij met porto hetzij zonder - aan ons terug.
Let op :
De reclamatietermijn voor de transportverzekering bedraagt maximaal 7 dagen na ontvangst !
- Informeert u ons dus a.u.b. zo snel mogelijk. -
VRAGEN ??